فرمانده پایگاه بسیج امام جعفر صادق (ع) اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد افزایش مشارکت مردم در انتخابات را موجب تشکیل مجلس قدرتمند عنوان و بر لزوم مشارکت گسترده مردم و همکاران در انتخابات تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ 27 February 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محسن صحرایی با اشاره به بمباران خبری مداوم دشمن و تلقین ناامیدی در جامعه توسط معاندین و عناصر ضدانقلاب گفت: امروز وظیفه جوانان بویژه بسیجیان است تا پرچمدار دعوت آحاد جامعه به حضور حداکثری در انتخابات باشند.
وی با بیان اینکه تشکیل مجلسی قوی زمینه ساز تحقق تمدن بزرگ اسلامی است ، افزود : شرکت در انتخابات، در واقع اطاعت از  فرمایش ولی فقیه و اعلام پشتیبانی از نظام‌ اسلامی است.
 
فرمانده پایگاه بسیج امام جعفر صادق (ع) و معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد تأکید کرد : اگر ما با هر سلیقه‌ای رای خود را به صندوق بیاندازیم، این اقدام  باعث اقتدار نظام است وحاصل ان امنیت کشور و کوتاهی فکر و دست دشمنان به صلابت ان است.
 
صحرایی ادامه داد: شرکت در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در جمعه پیش رو ، نه تنها یک تکلیف است بلکه وظیفه جهاد تبیین نیز بر عهده ماست که باید انجام دهیم.
 
فرمانده پایگاه امام جعفر صادق(ع) اظهار امیدواری کرد که همکاران ثبتی استان و سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در کنار آحاد مردم شریف و شهید پرور استان یزد در یازدهم اسفند ماه با حضور در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری از انقلاب اسلامی را رقم خواهند زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار